Alla inlägg under februari 2014

Av Evelina Boman - 28 februari 2014 13:51

Tjenare, just nu sitter jag på bussen in till stan för att dra en gofika med mina bästa vänner. Jag måste säga att jag är otroligt stolt över att vara deras vän och jag är stolt över dom. Dom båda har gått igenom mycke och ändå står dom kvar med båda fötterna i marken. Dom är de bästa jag har och utan dom skulle allt vara ännu sämre än vad de är just nu. Jag älskar er tjejer!
Nä men uppdaterar väll senare, PUSS!

Av Evelina Boman - 28 februari 2014 10:49

Ledsen att de inte blev någon fler inlägg igår. Jag packade upp och sen kom Bobban och hämta mig. Sen hämta vi upp Maria sen va vi ute o åkte och umgicks.

Idag ska jag iväg o fika med Maria, Jompa, Moa och lilla Leo. Mys!
Men nu ska jag fortsätta ligga här i sängen och inte göra ett skit på ett tag.

max

Av Evelina Boman - 27 februari 2014 13:36


Stanna till i Bollnäs för o käka men nu är vi påväg igen. Kramisar

Av Evelina Boman - 27 februari 2014 09:57

Skönt! "Borta bra men hemma bäst" eller vad säger man? Sitter nu i bilen och kollar på film, "Croddarna" sjukt brad film!
Men nu försvinner mitt internett så skriver sen

[Bild]

[Bild]

Av Evelina Boman - 26 februari 2014 19:05

[Bild]

Av Evelina Boman - 26 februari 2014 19:00

Sista dagen i backen idag.. Jag kan sammanfatta den med 4 ord. Dimma, dålig, trötta ben. Molnen har legat lågt över vemdalen idag vilket försämrade nästan allt. Backarna blev fort dåliga med snö som låg i högar, tråkigt! Men dagen har rullat på och något åk njöt jag faktiskt av.
Nu sitter jag proppmätt i soffan o tänker slå igång ett nytt avsnitt av "The Originals".
Imorgon bär de av hemmot! Skönt.
Hoppas ni har haft en trevlig dag, hejdå.

Av Evelina Boman - 26 februari 2014 08:52

Godmorgon, har precis käkat frukost och nu ska jag borsta tänderna och fläta håret men innan de tänkte jag att jag hade tid att önska er en super bra dag!
Jag är redan påklädd och ska bara fixa de sista sen bär de av i backen igen.. Ont som fan i kroppen efter att jag ramla igår :( juste de glömde jag att berätta men,men. De finns ju till och med film på de.. Eller ja iallafall fall när jag ska ta mig upp.. Den filmen kanske ramlar in senare när jag har kommit hem :p
Men nä nu måste jag fixa de sista, hejdå!

Av Evelina Boman - 25 februari 2014 22:48

Rekommenderar denna film starkt! Godnatt.

Presentation


Evelina heter jag och är en tjej på 17 år. Jag går första året på Borgarsskolans, Samvetenskapliga pogram med inriktningen Media.Här kommer ni se bilder som jag tagit själv, musik och film tips. Men även en del av mitt liv som en tonåring.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<<
Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards