Alla inlägg under mars 2014

Av Evelina Boman - 31 mars 2014 08:15

Ingen uppdatering i helgen, Sorry!
I fredags var jag i viken grillade och fira en vän sov senare hos Maria. I lördags firade jag min morfar som fyllde 78 år! Den ni!!
Sen på kvällen var jag med Ante och igår var jag också med Ante.

Har haft en skit morgon och sitter först nu på bussen till skolan. Snacka om att jag kommer vara försenad.. Aja känner redan nu att dehär dagen kommer suga balle så ah. Ha en trevlig dag! PUSS

Av Evelina Boman - 28 mars 2014 13:29

Tjenare!
Kom precis tillbaka till skolan efter en Lunchning med en fin vän. 2 lektioner kvar sen blir de helg! Skönt. Ikväll ska jag umgås med mina fina vänner och ha de skit Nice. Puss!

Av Evelina Boman - 27 mars 2014 21:44

Dagen har varit lång och skitjobbig, så nu lägger jag mig i sängen och försöker glömma allt. GODNATT!

Av Evelina Boman - 26 mars 2014 22:39

Jag har alltid stört mig på ordspråket- ensam stark. För i hela helvet skull de funka. Utan mina vänner skulle jag bokstavligen ligga på botten och drunkna i mina tårar. Utan dom skulle jag aldrig vara den jag är idag. Utan dom skulle jag inte orka kliva upp ur sängen och klara mig genom dagen. Utan dom skulle jag inte leva. Så far och flyg "ensam stark" för du är en fet lögn!

Ennu en skitjobbig dag är avklara, morgondagen väntas bli ännu sämre då jag går i skolan mellan halv 9 och halv 5. Kan inte påstå att jag längtar precis..
Men nu väntar sängen på mig, GODNATT!


Kaos i sängen så först blir de och ta bort allt skit.. Orken finns igentligen inte men men..

Av Evelina Boman - 25 mars 2014 22:50

Spenderade kvällen med Emil i hans garage. Men nu ligger jag äntligen i sängen. GODNATT!

Av Evelina Boman - 25 mars 2014 16:16

Sanningen svider ibland.
Jag insåg de precis. Jag vet varken ut eller in längre. Mitt hjärta är krossat och ska jag vara helt ärligt tror jag aldrig de kommer vara helt igen. Jag är ett vrak. Ett skal som går runt och visar oäkta känslor så ingen ska reagera. Så jag inte drar ner någon annan. Ett bevis på att jag fortfarande lever är för att jag fortfarande kan känna smärtan som han lämna efter sig. Jag är inte okej och jag tror inte jag kommer vara de någonsin.

Av Evelina Boman - 25 mars 2014 13:45

Fryser är trött och vill bara hem. Tur att de bara är 2 lektioner kvar! :)

Av Evelina Boman - 24 mars 2014 21:32

Ja som jag skrev i tidigare inlägg så åkte jag ner på stan och mötte Maria. Vi hade inget och göra så vi drog en bussluffning här i Gävle. Riktigt roligt faktiskt eftersom att man oftast hamnar på massa olika ställen som man oftast inte besöker.
Nu sitter vi på varsin buss hem. Hoppas eran dag har vart bra!
När jag kommer hem ska jag krypa ner i sängen så jag säger redan godnatt nu. Puss!!

Presentation


Evelina heter jag och är en tjej på 17 år. Jag går första året på Borgarsskolans, Samvetenskapliga pogram med inriktningen Media.Här kommer ni se bilder som jag tagit själv, musik och film tips. Men även en del av mitt liv som en tonåring.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards