Alla inlägg under februari 2014

Av Evelina Boman - 21 februari 2014 07:47

Sitter på bussen till skolan just nu och känner bara, jag vill inte! Orkar verkligen inte. Aja skitsamma sista dagen innan jag går på lov så de är bara att stå ut.. Och hoppas man överlever dagen. Jag är på skitdåligt humör också så vi får väll se hur de går. Hoppas ni andra får en toppen dag iallafall!

Bläää

Av Evelina Boman - 20 februari 2014 07:07

Vet inte om jag kommer va så social idag.. Mår verkligen skit. Så nya tag imorgon eller något

Av Evelina Boman - 19 februari 2014 21:55

Just när jag inte trodde att denna dag kunde bli värre händer de. Jag är bokstavligen död inombords nu, vet varken in eller ut. Dra täcket över huvet och aldrig vakna igen lät som en bra idé. Godnatt

Av Evelina Boman - 19 februari 2014 15:32

Jag ändrar mig, detta är en jävla skit dag. Fryser och har huvudvärk så de bar sjunger om de.

Av Evelina Boman - 19 februari 2014 09:27

Idag käns de som om de kommer bli en bra dag, äntligen säger jag! Just nu sitter jag på bussen till skolan, igentligen börjar jag vid 12 men ligger efter lite så tänkte åka dit o jobba lite innan. Duktiga jag...
Aja, hoppas ni får en trevlig o bra dag så uppdaterar jag senare under dan!

Av Evelina Boman - 18 februari 2014 22:58

Förlåt, men dehär med att komma ihåg att blogga under dagarna.. De är inte min grej.. Jag är alldeles för upptagen speciellt när jag är i skolan. Hoppas ni förstår! Jag ska försöka bättra mig men de är inget jag kan lova. Tänkte läsa lite nu innan jag ska sova, hoppas ni får en god natt sömn! Godnatt

Av Evelina Boman - 18 februari 2014 18:07

Jag tänkte tipsa er om 2 böcker.

Som är första av 2 (1/2)

Som är andra av 2 (2/2) utkomma. Böckerna handlar om Juliett som är 17 år och har som en magisk kraft, om hon rör någon annan så dör den personen.
De är en bok med massa känslor, drama, spänning och kärlek. Heltklart läsvärda!

Presentation


Evelina heter jag och är en tjej på 17 år. Jag går första året på Borgarsskolans, Samvetenskapliga pogram med inriktningen Media.Här kommer ni se bilder som jag tagit själv, musik och film tips. Men även en del av mitt liv som en tonåring.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards