Alla inlägg under mars 2014

Av Evelina Boman - 24 mars 2014 16:07

Sitter på bussen nu påväg hem,ÄNTLIGEN! Kändes fan som att dagen aldrig skulle ta slut. Men de gjorde den tack o lov! Så nu ska jag hem en snabbis och äta och sen ska jag tillbaka till stan och möta upp Maria. Vet inte riktigt vad vi ska göra men de visar sig. PUSS!

Av Evelina Boman - 24 mars 2014 07:49

Godmorgon solstrålar!
Sitter just nu på bussen till skolan, och jag är faktiskt på bra humör! Den ni, de va inte igår. PUSS!!

Av Evelina Boman - 23 mars 2014 22:14

Kvällen spenderade jag med min fina vän Emil! Vi va hemma hos mig, kollade på "Sune i Grekland" och snackade. En helt okej söndag kväll enligt mig! Nu är de bara lite söndagsångest kvar.. Haha.
Hoppas ni har haft en bra dag/kväll men nu ska jag sova, GODNATT <3

Av Evelina Boman - 23 mars 2014 15:09

Hejhej!
Sitter just nu på bussen hem, sov hos min bästavän Maria inatt. Måste bara säga dehär, hjärtat om du läser dethär vill jag bara berätta att du är guld värd och att jag älskar dig! Haha <3

Igår åkte vi runt i massa bilar och hade det allmänt trevligt.

Att bero på rubriken så är jag så jävla less och besviken att jag ska bli förådd av dom som står mig närmast. Det tar på en som fan och man vet helt ärligt inte vad man ska göra.. Men somsagt idioter finns det överallt och på nått sett måste man lära sig att leva med de. Sorgligt nog.

Idag har jag ingenting planerat, förutom att försöka slippa ongesten för att det är skola imorgon igen. Otroligt vad helgerna går fort! Sen ska väll jag träffa Emil en sväng tror jag och sen ska väll ja umgås med Maria igen. Vi får väll se..

Hoppas ni har haft en kanonhelg och en fortsatt trevlig Söndag! PUSS!!

Av Evelina Boman - 21 mars 2014 08:02

Lovar att bättra mig, för i själva verket består de enbart av lathet! Denna vecka har varit kass, bokstavligen. De har vart massa knas mellan mig och en vän, dessutom har skolan varit skit jobbig.. De är den iförsig alltid men denna vecka har varit något alldeles extra. Iförsig kan de också berott på att de har vart knas mellan mig och min vän så ah. Iallafall, idag är de fredag! Äntligen. Har inga direkta planer om vad som händer i helgen förutom att jag antagligen sover hos Maria imorgon, mys!

Hoppas ni får en trevlig dag, de ska jag ha iallafall. PUSS!

Av Evelina Boman - 17 mars 2014 07:59

Nu ligger snön på backen igen och jag vill bara gå i ide. Gömma mig och vakna när de blir sommar. De hade vart skönt, slippa allt skit nu. Aja hoppas ni får en bra iallafall, nu ska jag fortsätta att trängas på bussen. PUSS!

Av Evelina Boman - 15 mars 2014 15:15

Före



Efter

As nöjd!!!! Fick även med mig en ny skinjacka och ett bar nya jeans som jag visar er snart. Puss!

Av Evelina Boman - 13 mars 2014 22:40

Nu ska jag gråta lite och sen sova, godnatt

Presentation


Evelina heter jag och är en tjej på 17 år. Jag går första året på Borgarsskolans, Samvetenskapliga pogram med inriktningen Media.Här kommer ni se bilder som jag tagit själv, musik och film tips. Men även en del av mitt liv som en tonåring.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards