Alla inlägg den 4 april 2014

Av Evelina Boman - 4 april 2014 07:56

Eng NP gick faktisk bra! Heja mig...
Haha.

Igår gick jag jätte kort dag vilket jag då
passa på att umgås med Mari. Och hennes syster. Vi sprang runt på stan för Maria skulle hitta en bikini. När hon hade gjort de gick vi upp till mingel & bar och dom fika och jag höll dom selskap. På kvällen var jag med Emi, Maria och Bobba men tänker inte äns nämna vad vi gjorde.. Kaus kan jag bara säga!

Just nu sitter jag på bussen till skolan, jippi.. Haha nä rå men jag ska nog klara dehä dagen också. Efter lunch har jag svenska NP tal. Skit nervös är jag men de ska nog inte vara någon fara.
Efter skolan ska jag och Maria mötas upp och åka till fjärran för att simma. Skit Nice!
Jag ve. Inte vad de är men jag känner mig väldigt positiv idag och har ingen aning varför?! Aja de är skönt så länge de varar. PUSS!

Presentation


Evelina heter jag och är en tjej på 17 år. Jag går första året på Borgarsskolans, Samvetenskapliga pogram med inriktningen Media.Här kommer ni se bilder som jag tagit själv, musik och film tips. Men även en del av mitt liv som en tonåring.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards